Dlaczego warto współpracować z Mocem?

  • Piszę blog z poczucia misji, a wartości to coś, co cenię najbardziej – jeśli Twój produkt wpisuje się w moją działalność, zaangażuję się w tę współpracę całym sercem.
  • Mam masę pomysłów na kampanie i współprace – wymyślę coś także dla Ciebie!
  • Moi czytelnicy to ściśle określona grupa docelowa – młode kobiety na skraju dorosłości, które zakładają własne rodziny i domy i szukają pomysłów i porad, jak to zrobić.
  • By uatrakcyjnić wpis, mogę zaangażować we współpracę męża i przedstawić damskie i męskie podejście do tematu. 
  • Nie odrzucam wynagrodzenia barterowego, jeśli produkt jest dla mnie atrakcyjny.
  • Przesyłam podgląd wpisu do akceptacji przed publikacją.
  • Wystawiam faktury VAT.

Co chętnie zareklamuję?

Wartościowe książki, gry, sposoby na wspólne spędzanie czasu, odzież, akcesoria, damskie i męskie, kosmetyki, hotele i wszystko, co związane z podróżami, wszelkie sprzęty elektroniczne, narzędzia i materiały do rękodzieła, dodatki do wnętrz, kursy przedmałżeńskie, warsztaty i rekolekcje dla małżeństw, konferencje na temat NPRu i rodziny, targi ślubne, usługi i produkty ślubne itp.

Czego się nie podejmę?

Promocji czegokolwiek, co narusza prawo, antykoncepcji, erotycznych akcesoriów, papierosów, gier hazardowych, striptizu na wieczorach panieńskich i kawalerskich itp.


O blogu i autorce

Mocem to blog młodej żony o małżeńskim lifestylu. Porusza tematy relacji damsko-męskich, miłości, kobiecości i męstwa, codzienności we dwoje oraz ślubu. Pokazuje, że dobre i radosne małżeństwo jest możliwe, ale wymaga stałej pracy nad związkiem. Czytelnicy znajdują tam porady odnośnie prezentów. Motyw przewodni to hasło „Małżeństwo jest fajne”.

Ewa Olborska

Żona Piotra, blogerka Mocem, projektantka tekstyliów i akcesoriów ślubnych, łodzianka, ur. 23.08.1989 r. Pisze blog z głębokiego przekonania, że małżeństwo jest niedoceniane i niesłusznie pokazywane młodym ludziom w negatywnym świetle. Chce pokazywać, że ślub nie jest końcem wolności, a życie po nim naprawdę może być fajne. Wykorzystując swoje doświadczenia pracy w branży ślubnej oraz własne wspomnienia z organizacji wesela, pokazuje narzeczonym, na co zwrócić uwagę. Rozgranicza przygotowanie do ślubu i przygotowanie do małżeństwa. Dzięki wykształceniu w zakresie wzornictwa i architektury tekstyliów, tworzy nadruki na odzież, drobne gadżety oraz wzory tkaniny. Napisy na jej t-shirtach wpisują się w działalność blogu – promują życie małżeńskie i rodzinne. Umiłowanie rzeczy nietypowych wraz z doświadczeniami pozwoliły jej stworzyć pierwsze w Polsce materiałowe zaproszenia ślubne w formie bawełnianych chusteczek. Aktywnie działa w internecie od dawna, w ramach Mocem od ponad 2 lat. Więcej o blogu i autorce przeczytasz w zakładce „O nas”.

O czytelnikach Mocem

Czytelnicy Mocem to w zdecydowanej większości dwudziestoparoletnie Polki. Zarówno singielki jak i młode żony i narzeczone. Większość z nich mieszka w dużych miastach (Warszawa, Łódź, Kraków, Poznań, Wrocław, Lublin, Gdańsk). Są to dziewczyny, które widzą dużą wartość w małżeństwie i nie boją się mówić, że chcą o nie walczyć i pracować, by było lepsze. Spora część z nich to chrześcijanki. Interesują je tematy takie jak: przygotowania ślubne, małżeńska codzienność (czyli wszystko, co związane z prowadzeniem domu, podziałem obowiązków, urządzaniem mieszkania itp.), duchowość małżeńska, praca nad związkiem, szeroko rozumiana kobiecość, pomysły na spędzanie czasu we dwoje. Panowie to zaledwie 20% wszystkich czytelników Mocem.

Statystyki

W ostatnich 3 miesiącach liczba UU waha się między 15 000 a 20 000, zaś odsłon między 22 000 a 28 000.


Proponowane formy współpracy:

  • wpis na blogu – recenzja produktu/usługi,
  • wpis na blogu – inspirowany/kontekstowy,
  • wpis na blogu – relacja z wydarzenia,
  • wpis na blogu – relacja z wyjazdu,
  • uwzględnienie produktu we wpisie z polecanymi prezentami (wśród innych z linkami afiliacyjnymi),
  • umieszczenie linku w starym wpisie,
  • post na fanpagu na Facebooku (z linkiem lub oznaczeniem marki),
  • zdjęcie na Instagramie pokazujące produkt lub miejsce (z oznaczeniem marki),
  • konkurs facebookowy,
  • konkurs na blogu,
  • długoterminowe akcje kreatywne pod patronatem marki (cykle wpisów na blogu, np. poradniki) – wycena indywidualna
  • patronat wydarzenia, książki itp.

Ceny wpisów sponsorowanych zaczynają się od 400 zł netto i są ustalane indywidualnie.

Wyślij ofertę na adres blog@mocem.pl


Dotychczas współpracowałam z:

Lady Comp

wspolpraca - Mocem - BonPrix

wspolpraca - Mocem - Cupsell

wspolpraca - Mocem - Otwarte

Wydawnictwo Feeria Young

wspolpraca - Mocem - Jupitajnia

wspolpraca - Mocem - Dulux

wspolpraca - Mocem - CottonBee

Fundacja FIlome

wspolpraca - Mocem - Trenhim

wspolpraca - Mocem - Id'eau

wspolpraca - Mocem - Printu

Preply

wspolpraca - Mocem - Plantwear

wspolpraca - Mocem - MuzaŚlub Pełen Miłości

 


Mocem objęło patronatem:

porod-moze-byc-pieknyŚlub Pełen Miłości